DINGA!! AKU DEKA DATAI BARU ENDA LAMA AGI! [PEMANDANG 22:12]

Saturday, March 21, 2009

Kem Muda Mudi(Youth Camp) ba SIB Grace, Sibu


Lebuh 15 Mac 2009 ngagai 18 Mac 2009 arinya, SIB Grace Sibu bisi ngaga siti kem kena muda-mudi tauka Youth Camp. Lebuh mayanya bisi lebih kurang 60 iku youth sebelah Sibu datai. Bisi ke datai ari Sibujaya, Kemuyang lalu bisi mega ari Kanowit. Tajapan bisi sekeda kami datai ari denominasi gerija ti bebida tang kami sama menyadi dalam Kristus. Tema kem tu iyanya diambi ari 2 Peter 3:18 " Growing in the grace and the knowledge of Jesus Christ". Pastor iya iyanya ari Kuching iyanya Pastor Graman. Nyadi siti agi ayat patut diapal kami mayanya diambi ari John 14:6 "Aku meh jalai kena ngelala idup, nadai siku ulih datai ngagai Apai enti enda ulih Aku". Maya kem nya kami dibagi ngagai 10 kempulan. Aku ba kempulan 2. Kebuah pia laban kami bisi pekit antara kempulan alu pemenang deka diberi perais ba ari kepenudi.


Ajar Pastor Graman


Ati aku tetegu bendar lebuh Pastor Graman mai jaku Tuhan ke bekaul enggau penemu. Iya ngambi ari Masmur 119:133 "Ajar nuan meri penampak; meri penemu ngagai urang ke nda nemu utai". Ba dia ku nemu semina urang ke bepenemu aja ulih mujur. Alu Jaku Tuhan nya meri penemu. Ko iya " Enti kitai meda kitai bakanya, bakanya meh kitai. Enti kitai meda kitai nya nyadi Lutur, Lutur meh kitai ila. Enti kitai meda kitai nya nyadi Penchuri, Penchuri meh kitai ila." Reti iya dia nadai siku ulih nagang kitai ka nyadi nama utai dikedekaka kitai. Ari nya aku nemu Jaku Tuhan tu penting ba dalam pengidup kitai. Iya mega madahka pengawa sitan ba dunya tu semina ngerusak, munuh enggau enchuri tang Tuhan Jesus datai mai pengidup ti meruan.





Revival Night





Tu meh antara achara ti pemadu dikerinduka aku. Sapa ke ka nerima Tuhan Jesus Kristus nyadika Penglepas sida ngangkat jari. Lebuh Pastor Graman madah ke nya, nyu ka semua kami ngangkat jari. Udah nya Pstr Graman mai bala ketuai besampi ke kami. Lebuh maya nya urapan tauka anointing Roh Kudus labuh ngagai bala kami dia. Bisi sekeda nyabak, sekeda luput laban kuasa Roh Kudus. Mayuh sida ke dia meri kesaksian tauka testimuni madahka nda kala ngasai ke utai bakanya. Bisi siku madah ke iya nadai berasai iya alu luput alu iya berasai mua iya angat. Sedeka madahka diri alu nyabak enda nemu kebuah. Ba aku, Nya meh kuasa Tuhan Kitai. Iya ti sayau ka kitai. Aku besyukur laban pemanah Iya, aku agi begulai nggau Iya. Aku gerenti idup sida enda ka sebaka agi udah kem tu. Mayuh bala sida iya ditanya aku madahka diatu sida bisi pengerindu ka ngelala Iya agi. Puji Tuhan! Tu meh setat revival nyadi ba Sibu. Negu youth din. Aku pechaya enggau sepenuh atiku revival deka ngelawa bansa kitai. Tu meh maya iya....


Terima Kasih

Enggau tu mega aku ka meri terima kasih ke sukung kita. Bala gerija ari JB ti udah ngenjukka duit kena kem tu tadi. Enti ukai tegal pengenjuk sida kem tu enda tentu ulih digaga laban iya makai ungkus ti besai. Ngagai Pastor Magarate ti udah nganjurka kem tu. Pastor Geraman ti udah nyedarka kami pasal penemu. Bala Youth SIB Grace. Bala indai-indai ti udah lelak nyendiaka pemakai kami. Semina Tuhan ulih malas pemanah kita. Aku besampi ngambika gerija ktai majak ngerembai alu mai mayuh gi bansa kitai ngagai pengasih Tuhan...Amin


Gambar

"Ditu meh endur kami puji sembah"


"Pintu penama agai SIB Grace"


"Jalai ke dapur"

"Bilik Sunday School. Endur kami makai/tinduk."


"Dapur"

Nya meh sekeda gambar ke ulih ditangkapku. Minta ampun enti gambar enda terang laban aku ngena kamera telipun. Tambah agi ku ngambar maya malam. Tang amat meh kem tu nang ngubah pengidup kami. Diatu aku berasai semak agi nggau Iya. Ukai Iya ke ninggal ka aku, tang aku ke ninggalka Iya. Diatu ku nemu Tuhan nya amat amat kaih ka kitai. Aku besampi ngagai genap iku kita ti macha tu pan mega deka ngelala iya nggau lebih agi. Amin....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails